Mijn favorieten

Verkoop

Wij helpen u graag bij het verkopen van uw woning en het uitvoeren en regelen van alle zaken die daarbij komen kijken. Wat dacht u bijvoorbeeld van het aanmelden van uw woning op de nummer 1 woningsite van Nederland: Funda! Verder zorgen wij voor alle verdere (juridische) afhandelingen, zoals het verkopen van uw woning voor een goede prijs en het opmaken van de koopakte.

 

Zodra u overweegt uw woning te verkopen, komen wij op uw verzoek geheel vrijblijvend en goed voorbereid uw woning voor een waardevaststelling bezichtigen. Van uw woning zullen wij dan de bijzondere kenmerken en technische staat beoordelen. Deze aspecten zijn van groot belang om de reële waarde van uw woning conform de marktsituatie vast te stellen. Vervolgens adviseren wij u omtrent de vraagprijs. Het is belangrijk dat dit nauwkeurig gebeurt, want u wilt immers een vlotte verkoop tegen de hoogste prijs. Door onze uitstekende plaatselijke bekendheid met de woningmarkt kunnen wij u als beëdigd NVM-makelaar juist adviseren. Voordat wij de markt opgaan, verzamelen wij zoveel mogelijk informatie over uw woning. Dit doen wij samen met u, omdat op u als verkoper een wettelijke informatieplicht rust. Op deze wijze kunnen wij de koper optimaal informeren.
Kort samengevat kunt u het volgende van ons verwachten:

  • Gegevensuitwisseling naar collega-makelaars via het uitwisselingssysteem.
  • Presentatie van uw woning in onze etalage.
  • Plaatsing van een uitgebreide beschrijving van uw woning plus foto's op internet.
  • Eigen website van uw woning.
  • Het maken van een uitgebreide brochure van uw woning.
  • Adverteren in regionale en landelijke bladen.
  • Verzorgen van bezichtigingen van uw woning  onder deskundige begeleiding.
  • Het in nauw overleg met u voeren van de onderhandelingen.
  • Vastlegging van de koopovereenkomst in de koopakte.
  • Begeleiding bij de eigendomsoverdracht.
  • Inspectie van uw woning vlak voor de eigendomsoverdracht